What to doa herneeest;

Vad jag måste göra idag..
- Köpa en kam (hårborste funkar inte på kort hår.... förut växte mitt hår ut så mkt att jag kunde använda borste, men men....)
- Dra ut på en cykeltur
- Vara hemma och slappa
- Frysa (13°C ute ju för fan!!!)
- INTE ha på mig linser.... Mina ögon behöver vila en gång i veckan för att inte få ögoninflammation..
- Ha ett litet hemmaspa... (läppbehandling, bad, hårinpackning, ansiktsmask och måla och fila naglarna <3)
VAD SKA NI GÖRA IDAG?!
Känner mig otroligt taggad för Malung och Virserum..
Badade igårkväll och FÖRIHELVETE VAD DET VAR KALLT!!!! Badade för ca en vecka sen och då var det asvarmt men igår så doppade jag mig snabbt och kutade sedan hem och gjorde te... OxO
ciao <3

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du, unge man?!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (skrivande sker på egen risk!)

Har du någon blogg/hemsida?:

Skriv vad du vill, men INTE reklam!:

Trackback
RSS 2.0