Sommarlovs-symptom

Sommarlovs-symptom (Sommarlovus symptomus ^-^);
Man får adrenalinkickar hela tiden, vet varken vilken dag det är eller vilket datum det är och blir allmänt hestig :D
HOLY COW!! Jag har smittats! Igår gick jag runt hela dagen i tron om att det var onsdag, och imorse så ville jag sova över hela "torsdagen" så det "skulle bli fredag".. OxO
JAG ÄR INTE EN DUM BLONDIN!! Har bara fått diagnosen sommarlovs-symptom...
Har du/ni smittats av sommarlovs-symptom än? Det har inte så farliga biverkningar, men man känner sig lite herpderp när man går runt och vet inte vilken dag/datum det är...
Jag ber er, forskare! UPPTÄCK INGEN KUR MOT SOMMARLOVS-SYMPTOM!! 0@0
ciao <3 :3

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du, unge man?!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (skrivande sker på egen risk!)

Har du någon blogg/hemsida?:

Skriv vad du vill, men INTE reklam!:

Trackback
RSS 2.0