SCHUPERSCHNYGGA!

Kolla in de här UNDERBARA flipflopsen från Irregular Choice!

mihihi <3 vill haaa men har redan ett par flipflops från H&M som jag kaaanske ska köpa i annan färg (MIDSOMMARREAN HAR BÖRJAT!!)!
Just nu så ligger jag i pappas säng (mihihi han har fler kuddar och TVÅ täcken!!) och sitter vid datorn (NÖÖ DE GÖR JA INTE!!).. Pappa skjutsade iväg syrran till tandläkaren imorse, hon får ha i tandställningen i några veckor till. (mina damer och herrar, var vänliga utrym lokalen. En exploderande bomb är nu på massage men kommer hit och exploderar. Var vänliga utrym lokalen.)
Nu ska jag skutta runt på youtube!
ciao <3

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du, unge man?!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (skrivande sker på egen risk!)

Har du någon blogg/hemsida?:

Skriv vad du vill, men INTE reklam!:

Trackback
RSS 2.0