såhär ser mitt hår ut när jag duschat..

och sover med blött hår (för lat att föna håret)!
Jag vilar huvudet på kudden, och sen så stelnar håret. Tro mig, jag har provat med allt. Hårmousse, hårsprej, hårvax, platttång. allt. det försvinner inte! :@
iaf, dagens outfit:
Mina favvislurar - Japan
Linne - Jane Norman 300:-
Shorts (fick av Uzzi :D) - Americal Apparel ??:-
Leggings - Gina Tricot 39:-
Idag ska Esme och jag dra och bada! :D ni ser den där konstiga knölen vid mina shorts? Ja, den. Det är fransarna som hänger ner från min underdel. Pallar inte byta om när vi kommer dit. ^-^
för övrigt, har ni sovit gott? ;)

bild från edd ed n eddy är ed äter sin säng XD
ciao <3

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du, unge man?!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (skrivande sker på egen risk!)

Har du någon blogg/hemsida?:

Skriv vad du vill, men INTE reklam!:

Trackback
RSS 2.0