öuh snabb diss!

Naked juice bar's smoothiemuggar.
Allvarligt talat, vem kom på idén att göra muggar av frigolit?! Vem det än var, var det INTE en bra idé. Både jag och syrran gick runt idag i Sickla med hål i våra smoothiemuggar. Herregud, vad konstigt det kändes när man var tvungen att stanna upp två gånger i minuten för att slicka upp all smoothie som sipprade ut ur hålen.
GÖR VANLIGA MUGGAR, FÖR GUDS SKULL! Släpp frigoliten, skaffa tålig papp/kartong istället! För tro mig, det här är inte första gången det blivit hål i mina muggar. En gång så rann det smoothie över hela jackan. Så där flög 40 spänn rakt ner i papperskorgen.
Om ni vill vara lite unika, gör musikspelande muggar (:D), folk får göra sina egna smoothies (:DD), låt alla anställda ha på sig kattöron (:DDD) eller sätt upp en hoppborg vid varenda juicebar (:DDDDDDDDDDDDDDDDDD)! Jag vetefan, men tro mig, det är roligare att dricka smoothie ur ett sugrör än att suga ut smoothie från hål i frigolit.
ciao <3

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du, unge man?!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (skrivande sker på egen risk!)

Har du någon blogg/hemsida?:

Skriv vad du vill, men INTE reklam!:

Trackback
RSS 2.0