MOHAHA!

Har suttit och tänkt på olika grejer att säga till mamma för att övertala henne att jag får ta labretpiercing!! VILL HA!
Så när jag träffar henne så kommer jag kute runt som snurre sprätt och tjata. Pappa tkr att det är helt okej, men han vill ändå inte, men TACK PAPPA! <3
Vi lever bara en gång, och man lever för att göra misstag och lära sig av det! *grrrr*
Iaf, idag har jag varit hemma för det mesta och gjort hål i mina leggings (med mening, tkr det är snyggt :3)

mihih :3 älskar färgen <3 har ett till par utan hål.
Ha en fortsatt trävlligg kväll! ;)
ciao <3

Kommentera gärna!
Postat av: Emilia :)

Kolla igenom kommentarer på hofosho´s inlägg om du inte kommer på ;)

2011-06-21 @ 22:51:36
URL: http://dinmile.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du, unge man?!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (skrivande sker på egen risk!)

Har du någon blogg/hemsida?:

Skriv vad du vill, men INTE reklam!:

Trackback
RSS 2.0