Lite random fakta om mig...

1. När jag reser så har jag ALLTID på mig sneakers!!
2. När jag ska ut på stan elr ngt så tar jag alltid med mig en kofta, icoae (icoae=in case of an emergency)!
3. När jag ska äta på restaurang så föredrar jag nästan alltid att sitta inomhus, hur varmt det än är utomhus (jag hatar när det blåser, plus hur äckligt är det att sitta ute på gatan när en massa bilar kör förbi och smutsar ner sin mat? finkänslig, jag vet...).
4. När jag är uttråkad så gråter jag (KOM INTE OCH KALLA MIG FÖR EMO!!!!!!), twittrar jag eller går in på youtube.
5. Jag kan inte leva utan ett par hörlurar, bra musik på min mobil, solfaktor (jag bränner mig så helvetes lätt!) och mina nära och kära!
6. När jag har verkligen har riktat in mig på något, så ger jag nästan ALDRIG upp!
7. När det gäller tivolin så följer jag oftast med på allt förutom: Frittfall, spökhus och grejer med looper!
8. Jag är ett modefreak. Jag visar det inte så mkt men inom mig så är jag 1000000000000000% modegalen.
9. Jag suger på att rita, så jag ritar oftast oseriösa teckningar... ^-^'
10. Jag har inte smeknamn för att jag har ett långt namn (Mizzy är ju längre än Tove haha?), utan för att jag har hört mitt namn så många gånger så jag spyr nästan varje gång jag hör mitt namn. Plus att jag har ju en kompis, Tova, och alla blandar ihop våra namn.
11. Jag har aldrig varit en höjdare på idrott, men jag är en baddare på gymmet O.O (inte alls ett stort fan av sporter som fotboll, brännboll, basket, dodgeboll m.m)
12. Jag tillhör inte någon speciell klädstil. Jag inspireras av jättemånga och sen gör jag en "Mizzymix"
13. Jag vill ju bli en designer när jag blir stor, och jag funderar redan på namn och skissar på kläder haha ^-^
Okej, det blev 13 fakta om mig ^-^
Jag är jävligt uttråkad, så jag ska gå och knyta mig nu :3 (knut satt och knöt en knut så kom knut och sa "vad gör du knut?" "jag knyter en knut" sa knut. och knut knöt knuten så att knuten blev knuten!)
ciao <3

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du, unge man?!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (skrivande sker på egen risk!)

Har du någon blogg/hemsida?:

Skriv vad du vill, men INTE reklam!:

Trackback
RSS 2.0