feys...

Skippade linser idag och igår, de bajsade på sejj! :O *crazeh*
Just nu så packar jag inför Virserum (WIHIHIHIHIIIII<3 :D SO EXCITED!!)! Ska hämta upp Uzzi imorgon bitti och sen åker vi :3
Färdkost: en halv påse ostbågar, en påse pimpim och en gurka (haha? men erkänn, att äta en hel gurka utan att skära den i bitar e fett gott :3)
tänk snabbt. CHIPMUNKFACE :D
mihi, nejmen ärligt, jag mår bra...
BEVIS!! :>
Long story short om Malung: Vi har käkat godis, kollat på TV i konferensrummet och låst ut varandra, käkat godis, haft matkrig, tagit gruppfoton, Vincent spammade Lisas iPhone med egobilder och vi har varit allmänt awesome 8)
Men fan vad jag längtar dit igen! :( Tog snabbt hejdå och kutade sen till bilen, för annars så skulle jag gråtit.
Men nu är det dags att taggataggatagga till 189345672935721832581375298% igen inför Virserum!! :D
kommer inte blogga när jag är där heller, kommer inte hålla på med mobilen någonting heller för vill inte upprepa förra årets tabbe där; jag tappade min mobil i vattnet (smidigt, Mizzy, smidigt!!) ;O.
Nu ska jag packa in det allra sista! Sen ska jag logga snabbt in på maplestory (OMFBBQ DET FUNKAR!!!!! DET FUNKAR!!!!!! lagade datorn sj *STOLT*)
ciao <3

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du, unge man?!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (skrivande sker på egen risk!)

Har du någon blogg/hemsida?:

Skriv vad du vill, men INTE reklam!:

Trackback
RSS 2.0