?!

Är det bara jag, eller börjar Britney Spears röst bli uttjatad? Hon är bra, men hon har varit i rampljuset sen jag varit liten?
iaf, min tanke är; Brittan, snela hest sluta göra remix med andra..
Jag satt idag i bilen och lyssnade på radio och de spelade S&M med Rihanna, och helt plötsligt kommer Britneys röst in! Jag ba "MEN VAD FAN GÖR DU KVINNA?!?!"! För visst, Britney är bra, men Rihannas röst är klarare. När man jämför Britney och Rihannas röster, så låter Britney som om hon just hade tappat rösten och ropar så högt hon kan. dvs, Britneys röst passar inte in i S&M.
Iaf, idag så har jag åkt bil (i ösregnet) i sammanlagt typ 5 timmar. Vi åkte till Vingåkers factory outlet och var där i en timme (hittade ett par shorts) och sen åkte vi hem till sthlm igen. Hm.. tråkigt!!
Sen var vi på middag hos faster, och jag och syrran fick två louis vuitton väskor som vi ska välja en var. Men syrran kunde inte bestämma sig så vi får återkomma om EN MÅNAD!!!!!!!
FAN vad jag blev PISSED!! Två louis vuitton väskor, oanvända, hon får välja väska först för att tydligen "hade hon frågat om en väska först" och så kan hon inte välja?! Jag hade redan valt min favvis, men syrran ska som sagt välja väska först. Lägger upp bild på väskan som blir min när jag fått den (dvs. om 1000000 år. -.-)
kritisk dag. *hosthost*
ciao <3

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du, unge man?!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (skrivande sker på egen risk!)

Har du någon blogg/hemsida?:

Skriv vad du vill, men INTE reklam!:

Trackback
RSS 2.0