DET ÄR MIN FRISYR!!

Pixiehår har blivit senaste trenden, IT'S ALL OVER THE PLACE!! JAG VAR FÖRST!!! :@
Jag och Uzzi skulle ta ett kvällsdopp med pappa och gick förbi en frisör där tre stycken hade likadant hår som mig! Jag bara stod och gapade och skrek tillslut i ett ilsket falsettskrik "DET DÄR ÄR MITT HÅR!!!! MIN FRISYR!!!" och tjatade om det hela vägen ner till stranden.
CUT IT OUT!!!!!!!! MITT HÅR!
om jag ser någon med likadant hår och färgat ljust så kommer jag svimma.
Kan man inte få vara lite unik här i världen?!

MITT HÅR! MIN FRISYR! MIN HÅRFÄRG!!
Dagens outfit:
Linne: H&M
Shorts: American Apparel
Idag är det lagom varmt för att ha shorts. Ska iväg med syrran till Sickla senare och titta runt.
ciao <3

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du, unge man?!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (skrivande sker på egen risk!)

Har du någon blogg/hemsida?:

Skriv vad du vill, men INTE reklam!:

Trackback
RSS 2.0