Bild från igår

haha, snyggingar.se? (KOLLA IN MITT HÅR!!!!) tappade bort bilden senare, den här bilden laddade jag ner från grönans hemsida.
Som ni kanske märker så var jag och Uzzi på grönan igår! Denna bild är från kvasten, i kön så var det en kille som sa att vi skulle ramla av och dö, så jag slog vad om 20:- om att jag skulle överleva, jag överlevde och hann aldrig få pengarna för att han drog ;< men att jag överlevde är väl huvudsaken?? ^-^
Vi åkte popexpressen och de spelade "Party Rock Anthem" när vi åkte :D alla som åkte sjöng med högt :)
Seeen åkte vi lite smått o gott!
Vi hade skitkul <3
ciao <3

Kommentera gärna!
Postat av: melinda

haha kul ditt hår såg ut

2011-06-15 @ 21:28:00
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du, unge man?!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (skrivande sker på egen risk!)

Har du någon blogg/hemsida?:

Skriv vad du vill, men INTE reklam!:

Trackback
RSS 2.0