amen....

vaffan är det för fel på blogg.se mobilblogg?! :@ får serri DAMP!!
Har bloggat två sms som inte kommit upp?!?!?!?!?!

iaf, om två dagar är det skolavslutning och jag längtaaar... <3
Igår klippte jag mej, luggen klipptes för kort men jag har hittat ett snyggt sätt att lägga luggen på :)
mihihihi jag ser ut som en liten pojke!! :3
Men saker som jag vill göra:
1. Färga håret skrikrött!! Jag menar, hur coolt blir inte det med det här håret?? Rihanna-style? XD
2. Ta två till hål i örat! Typ såhär:
Där mina fingrar sitter, alltså två hål ovanför mitt vanliga hål :)
3. Skaffa piercing i läppen!! OH YEAH, BABEH ;)! Min syrra säger att det är ohygieniskt, men jag kan inte ta i min navel (min navel sticker ut) och inte i näsan (DET däremot är OHYGIENISKT!!), och jag vill verkligen ha en!! Träffade en kille på Gotland som hade piercing i läppen, och det var grymt snyggt! Så här vill jag skaffa piercing:
Där mitt finger är som vanligt :) Jag har extremt låg smärttröskel i min underläpp (jag har borrat in min nagel där jag pekar typ 5 gånger nu, känns ungefär som att vidröra en nål med fingret) så jag ska nog klara det.
Och nu vill jag ha era åsikter!! Vad tycker ni att jag skulle passa i, och vad skulle ni börja spy av om jag gjorde det? Jag ska försöka gimpa mig själv för att se hur jag skulle se ut, men jag vet inte hur jag "tonar" mitt hår på gimp...... ^-^''
ciao <3

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du, unge man?!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (skrivande sker på egen risk!)

Har du någon blogg/hemsida?:

Skriv vad du vill, men INTE reklam!:

Trackback
RSS 2.0