- Rubrik saknas -

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? inte RIKTIGTTIKGTIG kär...

Vad tycker du om kärlek? Överskattad.
När kramade du någon sist? Igår
Saknar du någon speciell person? Aa. FLERA personer :(
Har du svårt för att bli kär? Nej!! Haha ni skulle ha sett mig i Japan... XP
Är du singel? Jupp.
När fick du senast en komplimang? Igår

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Nopp
Hånglat med nån riktigt ful: HAHAHA no comments!!
Hånglat med fler än 50 pers: Nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Nej
Gjort något riktigt dumt? Åh jääs
Gjort något du verkligen ångrar? Åh jääs
Åkt ambulans? Nej, tror jag... Jag var en riktig vilding när jag var liten men ambulans vet jag inte..
Åkt polisbil? Nej
Gjort nåt olagligt? Hm... cyklat utan hjälm..
Fått din mamma att gråta? Hm.. Jag har aldrig sett mamma gråta, men vem vet?
Slagit ner någon? Jupp.
Skämts över dina föräldrar? JAJAJAJAJAJAJAJA!!!!!!!!!!!
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja!
Tar du droger? Nej... DON'T DO DRUGS, PEOPLE!
Dricker du? Dricka bör man, annars dör man (men inte sprit!)?
Vilka kläder sover du i? ... kläder?? haha ne ba skoja! en blå&gul t-shirt med ett par mjuka shorts
Vad hatar du verkligen? Djurtest!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Varit kär? Ja
Är du ensam nu? Nej, eller typ. Syrran sover..
Vill du gifta dig? Ja men inte nu
Vill du ha barn? Ja men inte nu

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? JAG?! haha XD
Såg dig gråta? Oj... hm...
Fick dig att gråta? jag.. haha var uttråkad XD
Du delade en dricka med? Uzzi :3 på grönan.
Du gick på bio med? Esme, Pirates of the Carribean 4
Skällde på dig? ÖH..... kommer inte ihåg haha
Sa någonting till dig och vad var det? Mamma, "Godnatt! när ni vaknar imorgon så kommer jag inte vara här, för jag är hemma hos mig och packar."

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Nej
Kramat någon? Ja
Pussat någon? Nej
Köpt någonting? Ja
Sjungit? Ja
Saknat någon? Ja

JAG HAR:
Digitalkamera? Ja
Systemkamera? Nej
Telefon på rummet? Ja
Egen dator? Ja
Könssjukdom? haha var nära på att skriva ja för jag trodde att det stod playstation XD men nej.
Bra kompisar? Åh jääs :D

ciao <3

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du, unge man?!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (skrivande sker på egen risk!)

Har du någon blogg/hemsida?:

Skriv vad du vill, men INTE reklam!:

Trackback
RSS 2.0