uttråkad?

Jag har slut på idéer vad jag ska göra när jag är uttråkad.. Men ni kan alltid rensa ur mitt skafferi!
1. Hitta ett känt onlinespel och träffa ngn random. När ni har blivit kompisar så frågar du hur gammal han e. När han har svarat så säg att du är en 54 årig gumma från Ukraina (eller ta vilket land som helst jag brainstormade) som vill se dig i underkläder medan du matar ett piggsvin. Vänta och se hur personen reagerar (jag har stött på folk som frågar vilken e-mailadress de ska skicka bilden till... normalt.se).
2. Gå ut i det fina vädret, soffpotatis!!
3. Gå på en promenad och sen när din mamma elr pappa kommer hem så säg stolt "Jag har gått på en promenad, hjälpt en gammal tant över vägen, hittat en tia och hjälpt samma tant på bussen. JAG KRÄVER HÖGRE MÅNADSPENG."

Kommentera gärna!
Postat av: Emilia :D

När jag är uttråkad såäter jag banan. är bara uttråkad när jag är trött och banan ger energi :D

2011-07-19 @ 17:35:46
URL: http://dinmile.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du, unge man?!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (skrivande sker på egen risk!)

Har du någon blogg/hemsida?:

Skriv vad du vill, men INTE reklam!:

Trackback
RSS 2.0