the naked truth

"Anonym" skrev om "mihihihi":
Varför ler du aldrig på dina bilder? Jag menar, du ler men inte ofta med tänderna.. Och när du ler med tänderna så är du vänd åt ett speciellt håll. Bara nyfiken :-)
Är riktigt förvånad att du håller koll på det haha, men ja... De som känner mig irl vet om mitt tandproblem.. Take a look at this pic:
Här ser ni på er vänstra sida att en tand sitter lite konstigt, och ja... mina tänder är konstiga, jag ska få tandställning men jag vet inte när för att mina barntänder har inte lossnat än. Så jag kan inte få min tandställning förrän jag har tappat alla mina barntänder och vuxentänderna vuxit ut.
Såhär ser mina tänder ut:
Förut så höll jag alltid handen för munnen när jag skrattade, men jag har nästan blivit av med den ovanan.
Jag hatar men ändå älskar mina tänder. Det kunde ju ha varit värre, eller hur??
NU SKA JAG GEEKA MAPLESTORY!!
Mitt hår har blivit blekt av solen så jag ser ganska ginger ut nu... Innan skolan börjar ska Uzzi färga om!!
ciao <3

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du, unge man?!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (skrivande sker på egen risk!)

Har du någon blogg/hemsida?:

Skriv vad du vill, men INTE reklam!:

Trackback
RSS 2.0