Svar till Anonym

varför är alla som kommenterar anonyma?! Jag tar inte illa upp om att ni påpekar saker om min kropp...
Anonym om New in:
Förlåt men du borde typ äta onyttigt så du går upp i vikt och blir lite "rundare" ! Du är sjukt smal!
Svar: Jag försöker äta mycket, och jag har gått upp tre kilo *stolt*. Jag har en "asiatisk kropp". Du vet alla japanska tjejer som kan äta onyttighet på onyttighet utan att bli tjocka eller grovt muskulösa? That's me höh.. Men min kropp är så att jag kan inte gå upp lätt alls, men jag är på väg upp :) Konstig fact om mig: Jag är avundsjuka på folks ryggar, min ryggrad sticker ut! o.o' XD
Fråga på, alla!! Jag älskar att svara på frågor!! :3

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du, unge man?!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (skrivande sker på egen risk!)

Har du någon blogg/hemsida?:

Skriv vad du vill, men INTE reklam!:

Trackback
RSS 2.0