Nu är den min!

ojojoj vad bra update jag har då höhöhö... hoppas ni förstår att jag har varit busyy!!
Igår så köpte jag inget mindre än FILIFJONKAN!! (asså Panasonic Lumix DMC G2)
Här kommer bilder från idag så jag var med Uzzi och fotade (och hon färgade mitt hår sötisen!!<3)!

Innan jag färgade, solen har blekt håret så jag blev mer och mer ginger haha..

Jag med min Filifjonkan och Uzzi med hennes PetterssonJohnsson (TITTA UZZI OCH VAR STOLT! JAG STAVADE RÄTT!!) Precis innan jag skulle färga.

På den här och nästa bild håller jag i Uzzis kamera och satte på svartvitt så det skulle se ut som att det var Filifjonkan, ville ha bilderna på min kamera så jag kunde ladda upp dem ikväll!!

Bröllopsfotografen-style! <3 Uzzis PetterssonJohnsson!

Smultron <3
Är så jävla(ojojoj Mizzy inte svära på bloggeeen!!) glad att jag köpte Filifjonkan! Ångrar det inte en enda sekund! Jag har ju hållit på med PetterssonJohnsson också innan, så jag visste att den var bra och så.
Idag så tog jag totalt 355 bilder. Men många var suddiga (kort när jag hoppade på studsmattan) så de har jag raderat. Men jag har iaf tagit över 200 bra bilder.
När jag bloggar nu så kmr jag ha väldigt mkt bilder eftersom det är så himla bra kvalité och det är mktmkt roligare att visa upp bilder nu.
Imorn tänkte jag ta en liten tur till Skrapan och kolla på OnOffs konkursrea.
Förresten, jag antar att ni alla har hört om var som hände i Norge. Det är ju hemskt!! Skänker en massamassa kärlek och omtanke till alla som omkom och skadades av bomben och skottmassakern!!! <3
ciao <3

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du, unge man?!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (skrivande sker på egen risk!)

Har du någon blogg/hemsida?:

Skriv vad du vill, men INTE reklam!:

Trackback
RSS 2.0