nejmen hallå där snygging...

what's yo name? what's yo number?

nu ska jag vara lite ego... Söta lilla jag <3
fiskmåsar :DD dock inte så snälla med tanke på den som störtade mot mig idag...
Haha såg några hundar framför mig som vadade runt i vattnet och då fick jag en lysande idé!
Jag låtsades hålla på lite med Filifjonkan (hoho så klokt...) tills hundarna hade gått, och som jag trodde..
DE HADE LÄMNAT TASSAVTRYCK!! Så jag tassade fram och kastade mig ner på bryggan och började plåta XD fick tre perfekta bilder, men bjuder bara på en!
jättesöta hundar förresten!!
Nu ska jag gå till sängs och nynna på Pack Up tills jag somnar!
ciao <3

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du, unge man?!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (skrivande sker på egen risk!)

Har du någon blogg/hemsida?:

Skriv vad du vill, men INTE reklam!:

Trackback
RSS 2.0