MUMMA

mihihihihihihhiihihihhi gott! :3
Lyssnar på queen FÖR ATT JAG VILL ATT UZZI SKA KOMMA HEM!!!
Uzzi, om du läser det här..
KOM HEM DIN LILLA MASKROSFLUGA (... är det ens en insekt?)!!!!!!!!!!
Om typ.... Fan jag glömde vilken dag det var idag.... Just det!! Öh... FEM dagar kvar tills jag sitter på planet på väg till Paris!!!
Ska leta efter en skolväska och skolmaterial där (champs elysée, HELLO!!). Jag brukar alltid kolla efter skolmaterial och kläder etc utomlands, de har oftast så himla udda och coola saker utomlands!!! Speciellt i Japan och England och USA och Frankrike och Danmark och Finland och Tyskland och..... Utomlands!!
HAHA varför har Queen en låt som heter "Fat bottomed girls"?!
Bara måste lyssna på...
Jahaa, var det Queen som gjorde den låten?
Stackars sångaren... (för er som inte visste, han var gay. Älskar honom för det, Queen har gjort en massa låtar där de sjunger "you" istället för "girl" eller "boy" för alla är inte straight!!!)
FAT BOTTOMED GIRLS, YOU MAKE THE ROCKIN' WORLD GO AROUND!!
ciao <3

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du, unge man?!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (skrivande sker på egen risk!)

Har du någon blogg/hemsida?:

Skriv vad du vill, men INTE reklam!:

Trackback
RSS 2.0