..... MEPMEP<3

yoooo :3
Idag ska det troligtvis inte bli regn.. Hoppas viii!!
Glömde att skriva igår, jag köpte också tre broscher där det står på 1. "I'm naturally blonde, please speak slowly." 2. "Types of men (sen är det två bilder på en gris och en hund) Pick one." 3. "ALMOST NORMAL" och så köpte jag en liten kokbok med konfekt (TILL MAMI!! <3)!
bild på broscherna och på min älsklingsskjorta!
opopmeomeomeoopopmeomeomeo!
ciao <3

Kommentera gärna!
Postat av: Mimmiiiss

Du har väll inte missat att gå med i veckans blogg för mina 900 bloggläsare? Lycka till

PUSS

2011-07-05 @ 13:36:26
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du, unge man?!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (skrivande sker på egen risk!)

Har du någon blogg/hemsida?:

Skriv vad du vill, men INTE reklam!:

Trackback
RSS 2.0