men ojdå...

jag har fotat så mkt så batteriet är redan slut hahahaha!!! PÅ TVÅ DAGAR har jag fotat över 400 bilder!!
Imorse tog jag båten över till sjöstaden och gick runt där och fotade tills en fiskmås blev skitsur på mig (jag vet inte varför men den gillade mig inte iaf!!) så den störtade mot mig och jag sprang för glatta livet med Filifjonkan i handen!! Antar att jag var nära måsens ägg/bo elr ngt... Hann tvr inte ta ngn bild för att då hade den antingen bajsat på mig elr mördat mig..
SEEEN drog jag m familj till saltis och träffade LOTTA!! OMG vad det var länge sen!! Vi badade och sen blev vi hembjudna på middag! Mumma<3
Hon hade hittat några filmer från när vi var typ 6-7 år!! Hahaha så sött! Men jag höll på att skämmas ihjäl när det dök upp en film där jag sjöng Crazy in Love av Jill Johnsson.. Då ville jag sjunka genom marken! Jag sjöng hyfsat iaf :3
Eftersom kameran är på laddning så bjuder jag på två psykopat-bilder från igår!


höhö vackert... :)
SUPPORT NORWAY <3

*hugzz* så jävla söt bild!! Pappa hade den som profilbild på fejan, var tvungen att lägga ut den! så söt!!
ciao <3
P.S Ny header på gång!!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du, unge man?!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (skrivande sker på egen risk!)

Har du någon blogg/hemsida?:

Skriv vad du vill, men INTE reklam!:

Trackback
RSS 2.0