Jag har gått och....

färgat håret!!
YEP, CHECK IT OUT BABEH!!


HUR NAJS ÄR INTE DET?!?!
Kommer hem från Virserum med en massa härliga minnen, solbränna på axlarna och RÖTT HÅR!!
Uzzi var GRYM och färgade mitt hår, vi kutade upp till en livsmedelsbutik och köpte hårfärg och färgade det!
Sedan vid middagen så kommenterade en kille från lägret "HON VAR JU BLOND FÖR TYP FEM TIMMAR SEN!!!!" XD haha, tönt :3
Jag packar för fullt inför Köpenhamn, och är allmänt awesome 8)
BTW, jag sparar till en Panasonic Lumix G2! Har sparat upp till lite mer än hälften av pengarna.
Uzzi har en Lumix i blå, jag har nördfotat med den och den är GRYYM! Hon har en blå, jag ska satsa på en röd (MATCHAR MIN HÅRFÄRG MIHOGOHIOGIHOGHIO!!!)! :)
ciao <3

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du, unge man?!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (skrivande sker på egen risk!)

Har du någon blogg/hemsida?:

Skriv vad du vill, men INTE reklam!:

Trackback
RSS 2.0