hahahahahahahahaha!!

OMG JAG DÖÖÖR!!
Jag m familj gick till en sushirestaurang som var HEMSK!! Vi beställde yakitorispett, mina var frysta och syrrans var råa!
Nu till den roliga delen: En kvinna och ett barn hade beställt mat, barnet fick maten efter långt tid och efter tjugo minuter hade barnet ätit klart men kvinnan hade inte fått sin mat! Så hon gick in två gånger och påminde dem. Tillslut orkade hon inte vänta mer och bad om pengarna tillbaka och kvinnan i baren sa "jajaja okej" och fortsatte göra sushi!! Kvinnan bara stod där och ba "Kommer jag få pengarna tillbaka eller inte??" och då tittade kvinnan i baren upp och tittade förvånat på henne som om hon inte fattade någonting. Så kvinnan var tvungen att börja om från början!! Tillslut kom det en annan kvinna från kassan och frågade hur mycket hon hade betalat och kvinnan svarade "92 kronor." och kassörskan frågade vänligt "Okej vill du betala med kort eller kontant?"! OMG FAN VAD JAG GARVADE!!! Kvinnan fick stå där och klaga i ytterligare tjugo minuter och tillslut fattade kassörskan vad hon sa och hon fick pengarna tillbaka.
HUR TRÖG FÅR MAN VARA??
Ska fan tipsa Kniven mot strupen om den där restaurangen, för jag går ALDRIG in dit igen om inte ngn förändring sker!!
Sushibaren ligger vid Sickla strand, ovanför restaurang Sjöpärlan och frisörsalongen. Gå aldrig dit är mitt tips!!
ciao <3

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du, unge man?!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (skrivande sker på egen risk!)

Har du någon blogg/hemsida?:

Skriv vad du vill, men INTE reklam!:

Trackback
RSS 2.0