Gooodmorgon!

Nu håller jag på att säkerhetskopiera datorn så jag kan radera alla bilderna i kameran (en gång när jag hade varit på släktträff i tyskland så importerade jag bilderna och raderade dem i kameran. Sen fuckade mitt iPhoto upp sig så alla bilder försvann! Sen hade jag ju säkerhetskopierat från innan men inte efter jag hade importerat bilderna!! Så alla fina släktbilderna var väck...)
Idag är det mulet.. Blir nog en hemmadag med några promenader!
Jag har kommit in i en promenadperiod då jag alltid är sugen på att ta en promenad och fota!! Igår när jag gick runt i sjöstaden så kändes det otroligt härligt (förutom när fiskmåsen kom och förstörde allting) men trots allt lite blåsigt.
På med mjukisbyxor och hoodie, jag ska gå ut på en promenad!!
ciao <3

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du, unge man?!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (skrivande sker på egen risk!)

Har du någon blogg/hemsida?:

Skriv vad du vill, men INTE reklam!:

Trackback
RSS 2.0