elf!!

me want make up from elf! :3
väry väry gud ängläs yäs yäs...
aja, HEJ! JAGMÅRBRAOCHJAGHARDRUCKITTEOCHKOLLATPÅSMINKPÅINTERNETOCHNIÄLSKARNÄRJAGSKRIVERSAKERUTANMELLANRUM!
Idag har jag och Uzzi kutat runt bland en massa höbollar och klättrat upp och ner från de fina höbollarna :3<3 (jag vet att det kallar höbalar, men när jag skriver höbalar så skriker jag alltid "HÖBALLAR!!" och garvar skitmkt...) Sen blevjag typ biten av en massa insekter så mizzy blev ledsen och vi gick hem igen :'(
Jag är säkert ensam om det här men jag är otroligt peppad och taggad inför min nya skola!! Jag och Uzzi kommer äga stället 8D JABADABADOOOOOOOOOOOO<3
Nu ska jag gå långsamt runt matbordet och dansa hula-hula!
ciao <3 FÖRATTJAGHARDETBRA!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du, unge man?!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (skrivande sker på egen risk!)

Har du någon blogg/hemsida?:

Skriv vad du vill, men INTE reklam!:

Trackback
RSS 2.0