Dagenzz outfit på balkongen!

Det är hyfsat väder idag. Soligt och varmt men blåsigt :o höhö hatar när det blåser...

Dagens outfit är ganska varm iaf.. Har ett tunnt mörkblått basic linne (från Gina Tricot) under tröjan ifall det blir överdrivet varmt.

höhö råkade blunda på bilden...
Jeansleggings - BikBok
Sweater - Gina Tricot
Mörkblått linne (som inte syns på bilden men finns där) - Gina Tricot
Hittade en bild från igår när jag skulle steka fiskpinnar!!
Fotot är taget av söta mami! <3

Haha det är min egna stekpanna, Pannis! Fick den när jag fylllde 11 tror jag... Vi målar om stolarna så vi måste sitta i soffan alla tre!
ciao<3

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du, unge man?!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (skrivande sker på egen risk!)

Har du någon blogg/hemsida?:

Skriv vad du vill, men INTE reklam!:

Trackback
RSS 2.0