Bonjour, Je m'appelle Tove..?

Ugh, måste slipa på franskan!! Vill INTE säga fel hela tiden i Paris.
Hyfsat väder, 22 grader, pappa säger att det kmr klarna upp fast det är moln all over the place. What to doa?
Just det, jag ska ju baka chokladbollar.. Men när idag?
Höhm... Jag måste komma på vad jag ska göra idag. Pappa vill att mamma syrran han o jag ska åka till saltis och bada, men där blåser det ju mer än i stan och om det inte är så fint väder här så vågar jag inte vara där.. Vi var där för ett tag sen med Lotta, och då blåste vinden iväg min solhatt 24/7 och sanden blåste så alla hade sand i ögonen. TrevligtTrevligt.
Får se om vädret ändrar sig!
ciao <3

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du, unge man?!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (skrivande sker på egen risk!)

Har du någon blogg/hemsida?:

Skriv vad du vill, men INTE reklam!:

Trackback
RSS 2.0