- Ingen rubrik tillgänglig, var vänlig försök igen -

HEYYA! Fick låna papis dator snabbt!
Jag har shoppaat!! Ett par jeans och en rutig skjorta från topshop (ni får bild på det när jag kommer hem, har ingen kamerasladd med mig), en fruktkorg och en burk te från ett café (jag blev förälskad i fruktkorgen, så jag köpte den men jag har ju ingenstans att ha den så jag ger den till mamma och den är hennes tills jag flyttar hemifrån eller behöver den.), godis (:DD), ett iPhone fodral (ÄNTLIGEN hittar jag ett i silikon!!) och lite presenter till några som läser min blogg.. :)
Idag så skulle vi ha ätit på Hard Rock Café och gått på Tivoli, men det blir någon annan dag! Idag hann vi inte, vi var ute på stan hela dagen!
Jag är helt slut! Har ätit italienskt nyss och är superdupertrött.
Vi har varit med om seriöst nordiskt monsunregn här.. Alla butiker som ligger i källare är stängda pga översvämning och vattenskador, rörmockare syns överallt med sina stora lastbilar och suger upp vatten ur källare. Vi har sett en tavelaffär som var till hälften fylld med vatten, tavlorna låg i högar och flöt i vattnet och kylskåpet hade av en konstig anledning vänt sig uppochner (XD) och sen har vi sett en klädaffär som hade fått översvämning så alla kläder låg ute på gatan, genomblöta och inte användbara alls. Trevligt trevligt *hosthost*!
Nu ska jag krypa till kojs!
ciao <3

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du, unge man?!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (skrivande sker på egen risk!)

Har du någon blogg/hemsida?:

Skriv vad du vill, men INTE reklam!:

Trackback
RSS 2.0