Mikado<3

Frankrike har sin egen Pocky!!

MIKADO!
Jag köpte 6 paket med mjölkchoklad och två paket med daim. SKITGOTT!!
Som ni ser har mitt hår blekts igen, men kommer inte färga det igen på ett tag. Vill ju inte förstöra håret höhöhö :3
Men som jag skrev, det var ngt ljud vid Drottninggatan idag.
Mitt i min och syrrans lunch på Jensens började det låta "PANG! PANG! PANG!" och hela golvet skakade rejält!! Det lät som en skottlossning för mig, men jag kan lätt överdramatisera.. (när vi var på Lyrön och plockade svamp trodde jag att det var en älg som brölade men det var bara en motorcykel som körde förbi)
Kanske jag är lite oallmänbildad och har missat ngt, jag har trots allt varit ute på landet i två veckor och har inte varit i kontakt med allmänheten alls. Jag vet inte mer än ung08 och att Victoria är gravid. höhö :)
om det är ngt speciellt som hänt, kan ngn snälla berätta? För jag är like ovetande som en..... Ja.. Som en... manet?
ciao <3


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du, unge man?!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (skrivande sker på egen risk!)

Har du någon blogg/hemsida?:

Skriv vad du vill, men INTE reklam!:

Trackback
RSS 2.0