jag är förvirrad... Asså släkten och vänne...

jag är förvirrad... Asså släkten och vänner säger att man är vacker och jättesöt, men är man det i andras ögon? Man ser att folk stirrar på en på bussen och tunnelbanan, men vad menar de med deras blickar? Kanske de bara har lagt märke till en stor finne? Eller så kanske de tycker att man har snyggt läppglans? Eller så tänker de "Gud, hon där är den fulaste människan jag någonsin sett!!". Jag är förvirrad. Asså nära och kära säger ju att man är jättesöt, jag menar vad ska de annars säga? "Ja du Tove, du är så ful så att varje gång jag ser dig vill jag slita ut mina ögon."? Det kan man ju bara inte säga. Fattar ni vad jag menar? Är man verkligen vacker? Eller är man helt förskräcklig?


Kommentera gärna!
Postat av: Flippzie

Ja, precis så tänker jag oxå!! :) Man kan ju inte låta bli att undra... :S

2011-08-10 @ 12:46:10
Postat av: Emilia :)

Jo man kan ju undra, men det behöver inte du. För när jag säger att du är vacker så är du det för du litar på mig ♥

2011-08-10 @ 22:16:46
URL: http://dinmile.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du, unge man?!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (skrivande sker på egen risk!)

Har du någon blogg/hemsida?:

Skriv vad du vill, men INTE reklam!:

Trackback
RSS 2.0