Goooood morgon!

Gooood morgon! ♪♫
Gårdagens inköp blev klistermärken, en liten väska för min iPhone och ett halssmycke från KappAhl..
Halssmycket har jag på mig idag :)
Ugh, som jag skrev förut (om inlägget har kommit fram) så fick jag skräp i linsen som jag inte såg, så jag krälade runt på golvet, tårarna sprutade och skräpet irriterade mitt öga till 10000000000000000%.
Egentligen så ska man ju försöka ta ut linsen så fort som möjligt, men jag fick inte tag i den!! Efter ungefär en kvarts galenskap på golvet så fick jag ut den. TACK OCH LOV. Men nu har jag på mig linser, hallas!! ;)
Imorn ska jag ladda upp bilder från Paris (jag glömde filifjonkan, min basker + mina andra hörlurar på Lyr..)!
JAG SAKNAR UZZI SÅ MYCKEEET!!
VARFÖR KOMMER DU INTE HEM, BAJSUNGE? :'(
come and give Mizzy a hug :'(<3

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du, unge man?!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (skrivande sker på egen risk!)

Har du någon blogg/hemsida?:

Skriv vad du vill, men INTE reklam!:

Trackback
RSS 2.0