-

Några saker du antagligen inte visste om Mizzy..
- Min favoritdoft är mint (åh, TicTac är en gåva från himmelen!!!)
- Jag är beroende av 1. Nana (mangabok) 2. iPhone 3. Mode 4. Nära och kära 5. MAMMA!! (min tonårsymptom; jag klänger på mamma som en fästing!!! jag är överallt på henne!! mys<3)
- Jag fantiserar ofta om hur min framtida lägenhet ska se ut...
- Jag tycker att västeråsgurka (INTE inlagd!!!) är den godaste gurkan som finns i hela universum!
- Jag längtar till skolstart nu. Att börja i en ny skola är skitspännande!
Nu hinner jag inte skriva mer, ngn kul grej på tv!
ciao <3

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du, unge man?!:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (skrivande sker på egen risk!)

Har du någon blogg/hemsida?:

Skriv vad du vill, men INTE reklam!:

Trackback
RSS 2.0